Acasă > Functionalitate, Generalitati/stiri, Promovarea produselor, Solutie tehnica > Cum implementezi cupoanele de reducere pentru abonarea la newsletter

Cum implementezi cupoanele de reducere pentru abonarea la newsletter

martie 2nd, 2012

O metoda destul de larg raspandita pentru a iti creste numarul de abonati la newsletter este sa implementezi un sistem prin care vizitatorul site-ului e intampinat de un popup in care este invitat sa introduca adresa de email pentru a primi un cupon de reducere.

Rata de raspuns e destul de buna – cel putin asa spunea Marius Ciocan care a explicat la un moment dat intr-o discutie sistemul implementat de fungift.ro.

Practic insa trebuie sa te gandesti cum faci ca sa nu iti superi clientii/abonatii deja existenti si nici sa nu fii perceput ca agresiv cu cei pe care vrei sa ii convingi.

Ce probleme pot sa apara?

  • Daca sunt deja abonat la tine, imi trimiti un newsletter, revin pe site si vad caseta cu cuponul de reducere pentru cei neabonati cum crezi ca ma voi simti? In cel mai bun caz ignorat. In cel mai rau caz frustrat.
  • Daca sunt un simplu vizitator pe site si cum ajung imi sare in fata un popup cu abonarea este prea devreme. De ce sa ma abonez? Nici nu am apucat sa vad ce imi oferi si deja vrei sa iti dau adresa mea de email? Lasa-ma sa vad ca ai ceva care ma intereseaza si apoi vino sa-mi faci o oferta de nerefuzat.
  • Dar daca sunt deja abonat, ma dezabonez si ma abonez iar? Imi dai reducerea? Si daca la urmatoarea comanda iar ma dezabonez si iar ma abonez? Iar primesc o reducere? Instrumentul de atras noi abonati se poate transforma intr-un sistem de redus toate preturile din site.

Checklist de implementare

  1. ce reducere vei oferi? Cu cat este mai atractiva cu atat cresc sansele de a castiga abonati noi. Testeaza diferite variante si vezi care iti da cele mai bune rezultate –  o reducere procentuala? livrare gratuita? o reducere fixa?
  2. ce perioada de valabilitate are? Prea scurta si poate pana ma hotarasc expira. Prea lunga si poate deja uit de reducere. Testeaza.
  3. cand apare mesajul? Recomand sa lasi sa treaca macar 30 de secunde de la deschiderea sesiunii. Astfel vizitatorul are timp sa isi dea seama unde a ajuns si daca i se pare interesant ce vede. Testeaza!
  4. de cate ori il afisezi si cum il poti inchide daca te deranjeaza? Trebuie sa ai un mecanism care sa permita inchiderea mesajului, redeschiderea lui (nu m-a interesat acum 2 minute si l-am inchis, dar acum m-am hotarat sa comand si vreau sa folosesc reducerea) si blocarea pentru abonatii deja existenti.
  5. ce faci cu abonatii existenti? La implementarea sistemului ar trebui sa ii anunti si sa le dai si lor aceeasi oferta. Asa toata lumea e multumita si ai si o ocazie de a iti mai creste vanzarile.
  6. termeni si conditii. Asigura-te ca in oferta se specifica in mod clar mecanismul de obtinere a reducerii si ca acesta nu poate fi usor abuzat. Spre exemplu ‘reducerea se acorda o singura data pentru fiecare adresa de email inscrisa’.
  7. testare cu diverse browsere ca sa te asiguri ca totul merge cum trebuie. Inclusiv de pe mobile si de pe browsere cu javascript dezactivat.

 

Popular: 1%

Functionalitate, Generalitati/stiri, Promovarea produselor, Solutie tehnica ,



Vrei sa primesti informatii doar pentru abonati si notificari atunci cand public un nou articol? Aboneaza-te



* = camp obligatoriu

powered by MailChimp!
  1. Nu exista comentarii.
  1. Nici un trackbacks momentan.